Semesterkänsla

Ord kan inte förklara hur jag känner! Sitter och knycker Emmas dator för en stund - vi lyssnar på en låt som vi båda anser vara "våran" - Nelly Furtado - All good things.

Väntan, pirret i magen av att snart få träffa den enda människa som förstår mig 100%, som tar mig helt för den jag är och som älskar mig precis så. Jag kan säga, "soulsister" och mena det. För hon är som min syster och det känns alltid så himla naturligt. Det kan gå år och det kan gå dagar, månader, det spelar ingen roll, för när vi träffas så fortsätter vi bara där vi pausade sist. Och förra gången var 2 år sedan! Jag fyllde 25 och firade den dagen här! Nu är det några veckor till jag fyller 27 och under den tiden har vi inte setts, bara pratat med varandra. Men inget är konstigt, känns som vi sågs i förrgår. - Hur många känner man så för?

Känner mig så rik, för jag har en sån vän. Känner mig glad och jag känner mig lugn. Och att åka hit var nog den bästa grej jag valt att göra senaste tiden, och eftersom jag inte är en sådan som gillar att planera mycket var detta en bra planerad plan (som jag såklart tror var förutbestämd redan innan)

Vi pratade djupa saker, vi bara var..... även om vi nångång tog upp våra telefoner och var lite smått osociala så var det ändå inget konstigt, för vi pratade med varandra samtidigt, och terapi:ade våra tankar och funderingar. Pratade ut och stöttade varandra hela kvällen igår. Sen att vi flabbade totalt och dog av skratt i natt och inte kunde sluta, så att vi skrattade oss HESA var ju bara hur härligt som helst. Sånt gör livet värt ALLT. Sånt man bara gör med den som betyder!!!

Känner att alla tankar jag har förövrigt bara liksom FÖRSVINNER just för stunden, - den här staden och den där ungen gör mig helt lugn. Ett lugn jag inte har hemma.... TACK!!!!! Dessutom sov jag ut och känner att jag mår bra idag. Behövligt.

Idag väntar en solig dag med Bästa vännen, Kameran och goa Göteborg! Kan inte bli bättre.

Säger inte de orden hursomhelst, men - Jag älskar Dig skitunge!

Önskar alla en toppenSöndag!

Puss från Tuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0