My beautiful friday

Dagen min bästa vän blir 27. Dagen jag vaknar halv sju på morgonen och är jättepigg och trött på samma gång. Dagen jag känner mig som mest ensam för en stund... men ändå Dagen med stort D..... Kommer bli en så jävla awesome fredag känner jag!
 
 
 Bilden är inte seriös.


Setat och pratat med min andra bästa vän (har två som är mitt allt) -vi pratade om livet, om Mitt liv och att jag faktiskt inte kan fortsätta såhär som jag gör. Nu har 4 personer försökt intala mig att jag är bättre än detta, något som jag faktiskt egentligen vet om inom mig, djupt djupt där inne....

Lite beslut ska fattas, ska ta helgen på mig när jag ska besöka min bästa i hela världen och det har jag längtat till som en galning. I morgon sitter jag på tåget till världens bästa människa, soulsister och sannaste vän! <3

Min mage pirrar av allt roligt som händer, mitt huvud är fullt med tankar och min kropp är fylld med energi.

Nu kör vi.
Kärlek till folket <3
.. och Trevlig helg!
 
 

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0