Ljudet av ett hjärta

Torsdagen har varit helt okej. Trodde jag skulle må som igår men det har gått bra. Kände mig otroligt glad och fri och lycklig när jag tog en promenad hem idag efter jobbet. Solen sken och jag njöt av varenda steg.... när jag kom hem blev det ett varmt välförtjänt bad och tvättstugan... (på tal om det måste jag hänga upp den på tork nu)

Dags att fatta ett beslut med mitt liv. MITT LIV.  - Det kan inte vara såhär....

Åh, vad jag känner saker i mitt hjärta. Vill ge av allt jag är... till någon som förtjänar varje liten droppe kärlek jag har att ge! Mitt hjärta är så fullt av omtanke, kärlek, humor, och allt därtill....... Känner mig bara så utmattad samtidigt.. men det kommer att bli bättre, jag bara VET det. På ett sätt...

Om två dagar sitter jag på tåget till Göteborg. Skulle fan kunna bo där... så himla härlig stad. Känner mig så lugn och harmonisk av att besöka den stan... och min bästa vän <3 Plus att nästa vecka väntar ett storstadsbesök till... tänkte ta mig in till Stockholm för att umgås lite. - Behöver komma ifrån denna lilla stad ett tag.

Mycket tankar i huvudet. - Tackar för livet och alla fina upplevelser och minnen jag fått ta del av. Underbara människor.

Nu ska jag kolla runt lite, sen blir det nog mysa ner mig i soffan och titta på tv tills jag somnar. Känns bara så förbannat jobbigt att vara ensam. Skulle inte skada med lite närhet. Om så en kram.... en klapp på kinden eller en arm runt mig när man ligger i soffan. - Nåväl.. en vacker dag får jag väl det....

Tror ingen läser min blogg längre så wtf...

Förövrigt har "ljudet av ett hjärta" varit i mitt huvud hela dagen, versionen som Jasmine kara gjort. Låten är så himla fin. <3

Puss från Tuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0