Ibland funderar jag djupare än nånsin. ibland bara stänger jag av.

Då var det längesedan jag skrev så jag skriver igen nu då... vad har hänt sedan sist? - A looot!

Först och främst, jag tror att det finns änglar på våran jord och jag tror fanimej att jag är blessed with one!
Inte bara en gång utan fler gånger känner jag hur denna ängel lyfter mig högre än någon annan lyckats med. <3

För övrigt mår jag dåligt.... inte nog med att jag mår illa ständigt, har ont i kroppen, huvudet och är suuuuupertrött så är det tungt ändå vissa stunder i vardagen på andra sätt, (nej nej nej, jag är inte gravid jag har bara pms!) Det är mycket just nu.... men ibland undrar jag om jag faktiskt inte är gravid. Frågan är bara hur fan då isf!

Vet inte om jag orkar skriva något mer om dagen... - eller jo det tänker jag faktiskt visst göra. Idag har dagen varit otroligt seg, jag har varit så himla trött hela dagen från att jag öppnade ögonen efter min knappt existerande sömn, till att komma hem efter en lång dag och känna att jag inte är människa mer. Idag har folk betett sig helt oansvarigt och skrämmande, jag blev så jävla förbannad, har "vissa" inte fått någon sk. uppfostran? Eller gör man inte sånt i vissa länder?  - Ni fattar kanske vad jag pratar om för folk... (vill absolut inte låta rasistisk, vill se folk som folk, alla lika, men vissa kan inte bete sig) Usch....

Fick plocka våra varor från golvet, även våra visningsmodeller av skyltarna låg på golvet och pallarna (som man kan låna när man använder maskinerna) lämnade de bara mitt i butiken utan att plocka bort efter sig, är jag deras mamma eller? Nej fyfan vad jag har varit arg. Hursomhelst.....

Min enda glöd just nu är att jag ska få träffa min bästa vän i helgen. Fy bubblan vad jag längtar!!

Ne nu orkar jag inte vara vaken mer. Det tar emot som fan.... lika bra att stupa i sängen. I morgon väntar en lång dag, även om jag jobbar till fem istället för sju, för sen väntar tvättstugan. OMG jag kommer vara död i morgon om jag inte dör innan dess...

Känner mig otroligt ensam ikväll. Har inte ens folk att prata med... ingen har liksom.... tid?.....Nåväl
Dags för denna brutta att gå och sova och hoppas att morgondagen blir en bra dag.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0