Den här känslan känner jag igen...

Känslan när man precis känner hur någon trampade rakt på det där halvtejpade och välsydda hjärtat som jag så många gånger förrut försökt att laga.... Tack för passningen! Tack för DEN kärleken!

Så mycket känslor i kroppen.... så mycket att jag faktiskt inte orkar känna efter mer. Och jag vet inte om jag orkar bry mig faktiskt, samtidigt som jag är skitarg och ledsen.... sjukt hur man kan känna såhär. Men jag har ett värde och jag förtjänar fan bättre än det här!

Sitter och lyssnar på all musik som inte har koppling till dessa känslor, och det blir allt möjligt från 90tals hits till även min älskling Stevie Wonder. Bör väl gå och sova nu, för i morgon bär det av till storstan gbg. Längtar efter min bästis så sjukt mycket! Visste inte att man kunde längta såhär mycket.... var allt förlängesen sist! <3

Då ska vi passa på att planera sommaren! För i sommar ska jag ha kuuuul!

Sitter och inser att jag precis hällt i mig på tok för mycket bubbelvatten (förlåt jag är beroende) och dags att säga Godnatt till omvärlden.

Aldrig igen, ska någon få förstöra mitt liv.

Godnattpuss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0