Blandade känslor

Då var det Måndag igen. Ny vecka, nya möjligheter.
Jag vill dock bara inte åka heeem känner jag. Vill inte tänka på allt jobbigt som väntar, som jag måste ta itu med. Jag har varit så lugn och haft semester här tillsammans med Emma. Det har varit så himla skönt. Och nu ska jag snart ta tåget tillbaka hem till Eskilstuna och gå tillbaka till vardagen.

Jag vaknade jättetidigt idag, satte igång tvn och såg en snygg kille på tv. Det dock handlade det han pratade om, inte om något roligt precis. Det är hemskt att vissa saker ska hända... och känslan man får känna i resten av sitt liv efter det. Önskar man kunde göra något!

Somnade om och vaknade sedan strax efter 9 igen... vi åt frukost och tittade på Grotesco och sen började magen bråka som aldrig förr, (den klassiska IBSen som jag har) denna gång så att hela ryggen värkte samtidigt. Tänkte bara "shit" hur fan ska jag överleva i ett tåg i dryga tre timmar utan att känna att jag klarar av att sitta upp? - Men som vanligt... så överlever jag detta. "det är ju bara lite smärta" det går över... och visst är det så!

Ångesten stiger, vill inte hem, vill inte hem... men jag vill ha Torsdag och jag vill ta mig till Stockholm. - Och jag veet att det kommer bli en jättebra dag då! :D

I morgon är det 1 april, vilket betyder att jag får passa mig för att gå på allt möjligt skit. Och så är det dryga två veckor tills jag fyller 27. Helt sjukt..... Har ju alltid sagt att jag ska ha fått mitt första barn innan jag blir 30, men vi får väl la se vad som händer på den fronten.... ser inte så lovande ut. Det är 3 år dit..... eller vem vet, vi får som sagt la se! :)

Tröttaste tjejen i hela gbg. Och yr i huvudet.. sa jag trött?.... jag är trött iallafall.... och yr i huvudet. jaja ni förstår!



Nu ska jag sminka mig och försöka klä på mig lite så jag inte sitter i pyjamasbyxor på tåget, det skulle se ut det! Hahahahahahahaha!  - Åh... nu när jag tänker efter... jag längtar faktiskt hem, till en enda sak...- min säng!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0