9 år av saknan.

För 9 år sedan exakt på dagen, så förlorade jag en väldigt älskad person. - Världens bästa mormor!

För 9 år sen, satt jag i skolan på musiklektion, det var av en slump jag svarade i telefonen då mamma ringde mig, och mamma berättade för mig att mormor hade somnat in. Jag bröt ihop och Ninni hittade mig på golvet i tårar i korridoren och sprang raka vägen till ett av rummen för att leta reda på Mathias... Som tog hand om mig och följde med mig till taxin som väntade vid polishuset.

Kommer aldrig att glömma det. Dagen var så otroligt sorglig och samtidigt minns jag den väl för att en person visade mig en sådan starkt omtanke. Det är oförglömligt för mig. Tack!

Idag har jag varit ledig. Varit på kyrkogården med mamma, moster, syster och bror. Sen har min syster färgat mitt hår, det blev jättebra.... har varit trött hela dagen så vad passade bättre än att titta på lite film.

Imorgon är det en jobbdag igen... som vanligt varje tisdag. Är så trött att jag hoppas att jag klarar av veckan. Vill inte gå och bli sjuk nu när jag snart ska åka iväg till bästisen i göteborg om nån vecka!

Nåväl, det var väl allt för idag.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0