Otursvecka.


Den här veckan har varit lite halvdålig måste jag säga... eller urdålig faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Jag vet inte vad som hände, men jag tappade totalt fokus den här veckan... lite tack vare de nya glasögonen som gör mig totalt yr i huvudet hela tiden när jag har dem på mig. Fredagen började inte så bra... och kvällen var en av de tråkigaste på länge... men så idag hade jag en bra dag.

Mår otroligt illa idag, hoppas det ska gå över... på nått sätt är jag van vid detta nu. Har ständigt problem med den där dumma magen, dumma IBS. :(

Hursomhelst... efter jobbet idag så bestämde jag mig för att gå och posta iväg ett paket som vi annars tänkt ta på måndag, och när jag ändå var på den delen av stan så ringde jag min käre far för att kolla om han var hemma och om han ville ha besök, och det ville han. Så jag gick dit, trots mitt olidliga illamående, för att spendera en timme att umgås med pappa. Han hör ju knappt av sig längre och jag kände att jag saknade honom... den känslan kommer ju inte ofta precis. Vi hade trevligt, tittade igenom hans arkiv på datorn och kika lite OS på tvn.

Sen tog jag en välbehövlig promenad hem för att ta tag i matlagning, äta och spontant slänga i två maskiner tvätt. Mår som en påse skridskor.... men det blir soffläge hela kvällen... Och jag skulle egentligen firat minsta kusinen idag men det pallar jag inte med just nu. Hoppas att han inte blir ledsen!

Snart börjar Melodifestivalen, sista delen nu innan det är dags för andra chansen. Spännande på nått sätt!
Nu ska jag plocka lite och diska undan.

Puss från Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0