När nått oväntat händer...

Idag har jag varit och jobbat. Har varit både trött, glad, och otroligt jäkla irriterad.

Det värsta var konstigt nog inte att jag varit morgontrött eftersom jag inte är en morgonmänniska, utan mer att jag faktiskt fick lov att gå i ösregnet till posten för att lämna två paket som skulle iväg, för att sedan upptäcka väl på plats att det är lunchstängt!!!! Jag blev skitsur och i samma veva var det en dam som skulle posta ett brev där och jag öppnade dörren för henne (detta var då innan vi båda upptäckte att det var stängt) Skumt nog utan att jag kan förklara det, så frågar jag damen (en totalt främmande människa) om jag fick åka med henne och hennes man till Willys som ligger en liten bit bort. Det gick jättebra och jag sätter mig i deras bil och åker med dit bort!
 
Sånt där är saker man kanske har tänkt nångång men faktiskt aldrig gjort. Var otroligt snällt utav dem! Och sjukt modigt av mig måste jag säga.... sitter och tänker på det nu och jag förstår inte att jag vågade. Haha!

När jag väl kom tillbaka till jobbet var jag dyngsur av vatten och på skitdåligt humör. Hela min lunch gick åt den där onödiga promenaden. I regnet, dessutom blåste det något fruktansvärt samtidigt. :(

Nu ikväll sitter jag och tänker på nått annat jag gjort idag som gjorde mig otroligt glad. <3
 
 


Nu ska jag strax äntligen få se mitt efterlängtade avsnitt av Revenge som börjar om en timme! och i morgon väntar Alla hjärtans Dag. (som jag förövrigt spenderade och "firade" förra året med att må jävligt dåligt och prata med toaletten hela kvällen/natten/morgonen) Hoppas detta år blir bättre, jag vågar inte helt släppa det.... tänker lite... "tänk om".... och då får vi inte glömma min emetofobi. :/

Nejdå det blir bra!

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0