"Skyfall"

Lyssnar på adele- skyfall och jag känner att det är den enda låten jag kan relatera till just nu.

Är så less på folk som har såna stora problem med att hålla hemlig info man ger, jag är så less på folk man verkligen trodde man kunde lita på men som helt enkelt bara INTE KAN hålla käften och bevara hemlisar. - Alltså jag skiter i att berätta nått framöver till nån överhuvudtaget... DET GÅR INTE ATT LITA PÅ FOLK!! hur gärna jag än vill....

Så, nu när jag har avreagerat mig så ska jag strax äta lite frukost, men jag behövde bara få ur mig det. - Saker är inte som de brukade vara, det tror jag snart att alla vet om. Oavsett om jag säger något eller inte. Mitt hjärta är i bitar, och jag försöker försiktigt plocka upp varenda liten del av det... i min egen takt, - på mitt egna vis.
Och man kan inte säga att det finns något rätt eller fel i det. - Alla är vi olika.

Jag är tacksam för att det finns de få ljusen i mitt liv som skänker så mycket energi och glädje när det verkligen behövs.

Idag blir det en dag med myyyycket funderingar.... och så städa såklart!

Thats all.
Puss från Tuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0