Min ängel!

Den här dagen har ju verkligen börjat speciellt.... Har iofs funkat rätt okej. Förrutom vissa små saker som jag kanske önskar INTE hade fått stå med i boken (dagen). Magen knöt sig rejält. Och nu så på kvällen...släppte allt.

Har fått prata ut om allt idag... och jag är så tacksam för alla underbara fina människor som finns. <3
Dessutom har jag en ängel som gör mig så otroligt glaad. (Du vet vem du är om du skulle läsa, inte för att jag tror det men ändå) Styrkan jag känner i mig själv trodde jag aldrig att jag skulle känna idag. Men den finns där och den krigar för fullt för min överlevnad i denna vardag.

I can do it. Tänker jag... och fysatan vad jag är säker på att jag faktiskt KAN det!
Imorgon väntar en till heldag på jobbet, och sen är jag ledig och drar till Stockholm....

Ska bli så himla kul! :)

Nu däremot efter att ha tagit årets sköööönaste bad, säger jag snart godnatt. Men först... lite tv.

Puss från Tuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0