Vad nu?!

Vaknade upp nu på morgonen med världens snuva. Och jag har ju redan varit förkyld i år, och haft det ena och det andra, men det står i biverkningarna på min nya medicin att man kan få sån känsla.. av att man är sjuk. Usch jag vill bara att våren ska komma nu så man får vara frisk och må bra och njuta av lite varmare dagar!

I går skrev jag hur jag trodde dagen skulle bli så himla bra, men väl på jobbet så började maskinen dumma sig typ hela dagen, men jag tycker ändå att mot slutet av dagen så gick allt precis som jag sa att det skulle, dvs bra.

Hoppas att denna dag blir myyycket bättre! Jag längtar till i morgon! Kommer bli en jätterolig fredag!

Nu ska jag ta och klä på mig lite och fixa mig tror jag. För jobbet väntar!

Puss från Tuss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0