Ojoj, vilken dag!

Kan ju inte påstå att jag tycker att torsdagen varit på min sida idag... maskinen bråkade på jobbet idag och sen börjar det brinna i huset jag jobbar i så alla var tvugna att utrymma! Det var läskig och obehagligt samtidigt som jag faktiskt tycker att jag hanterade det väl. Synd bara att vissa i huset inte verkar ta ett brandlarm seriöst utan mer som en övning. :/

Usch vad det där var otäckt. Men det löste sig  och alla mår bra och det är det viktigaste.

Sen är det fruktansvärt irriterande att min uvi inte är på bättringsvägen alls. Medicinen funkar inte så bra som jag hade hoppats. Och detta gör mig till en tråkig person för det smittar av sig till slut med det jävla tålamodet som inte finns. Crap... Måste ringa vårdcentralen i morgon och försöka få tag på en ny medicin... och bara det kostar ju massor. Fyfaan. :(

Orkar inte äta massa jävla skitmedicin hela tiden, det är inte så jävla kul! Förlåt men jag måste få spy galla på nått.....

Hoppas på en bättre dag i morgon! Nu börjar snart fråga olle och det har jag väntat på.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0