alla hjärtans dag.

I torsdags var det Alla hjärtans dag! Och den dagen började bra...
<3
Tog en promenad ner till jobbet med min "fruga" och sen tog vi en lunchdejt på bk. Det var otroligt roligt! Hihi.. vi hittade jättefina kronor att ha på huvudet också. Barnsligt? - Jag vet! :)

Efter jobbet fick jag skjuts av min älskling hem till honom. När jag kom in så fick jag världens finaste bukett rosor med liljor av min fina. Sen hade han städat och gjort fint. Var hur mysigt som helst, och han började tillaga maten vi skulle äta, sen ramlade det fram en flaska bubbel också. Så romantiskt! Efter våran middag flyttade vi oss in i vardagsrummet och skålade med varandra, tills jag helt plötsligt fick världens frossa, blev blek och mådde illa.

Tog väl bara några minuter tills jag insåg att "shit, jag kommer kräkas". Rusar in på toaletten och där tar jag och toaletten ett snack...  så romantisk kväll hade jag... för detta fortsatte sen hela kvällen och natten, och morgonen därpå också. Så igår var jag däckad i soffan och försökte få i mig vätska och vila.

Usch vad jag känner mig misslyckad som först lyckas bli magsjuk/matförgiftad och sabba allt mysiga, sen känna mig ivägen men min älskling VILLE ta hand om mig. Och den kärleken jag känner när han finns där hela tiden, tar hand om mig och pysslar om mig är värd så mycket för mig. Känner mig trygg och lugn av honom. <3

Tack för att du värmer mitt hjärta, älskling!

Nu ska jag ta det lite lungt, mysa ner i min soffa. de 48 timmarna är ju inte över än...

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0