Vi klarar allt.

Jag trodde denna helg skulle bli helt galet tråkig och att jag skulle sitta och vara ledsen hela helgen. Men det blir vad man gör det till, säger folk. - Jag gjorde det till vad jag ville. Och det blev den bästa helgen i hela mitt liv tror jag.

Jag har myst med mitt hjärta hela helgen! Vi har haft så himla mysigt, vi har skrattat åt allt, vi har pratat, vi har spelat tvspel, jag har njutit av ett underbart gitarrspelande med sång och jag har känt hur hjärtat bara smält.

Vi har haft det så kul, både igår och idag! Idag tog vi det lite lugnt, spelade tvspel, myste i soffan framför tvn, tog en promenad till hans föräldrar och träffade dem en stund, sen ner på stan och åt ute, sen en mysig promenad längst med hamnen.... underbara stad! Sen förbi affären och hem igen.... slapp dag med massor utav kärlek!

Tack mitt hjärta för en jättehärlig helg! Kan inte säga det för mycket. Du gör mig så lycklig! <3

Du och jag är beviset på att vi klarar ALLT.

Nu ska jag in i duschen och sen ner i sängen, för i morrn ska jag upp astidigt, tatueringsfix klockan åtta på morgonen! Oh my.... Natti!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0