Nygaddad.

Då har jag varit och fortsatt på tatueringen, fixat det där jag var onöjd med och det slutade med en jättevacker fjäril på armen, däremot kan jag känna (trots att jag är supernöjd) att nu blev den iallafall inte färdig =/ och det stör mig oerhört, för då vet jag i bakhuvudet hela tiden att om jag nu måste "göra färdigt" den så kommer killen jag älskar inte stå kvar och vilja ha mig.

Och nu när jag hör det när jag skriver det, känns det lite konstigt? Älskar man inte någon för hur den ser ut eller hur den vill se ut? Kan man inte se insidan istället? Jag sjönk just till under "dåligt" i mående.

Jag som var så glad nyss, blev precis jättelåg.

Det är nått som är fel va?

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0