Love to mum! Me love earings<3

Igår hade jag feber och ont i nacken, men idag känns det mycket bättre, klarade av att jobba de få 4 timmarna också, känner mig duktig. På kvällen fick jag lite massage och det var precis vad jag behövde, tror att det släppte en aning av det... men så i morse när jag vaknade kände jag av hela ryggen, men antar att det är så när man blir gammal.. haha (eller snarare inte går och unnar sig massage hos en salong).

Min älskade mamma kom hem igår, och oj vad jag blev glad när hon gav mig en påse jag tyckte att jag kände igen. Öppnade den och i den låg det jag hoppades på. Jättefina örhängen! <3 (tack snälla mamma, jag älskar dem! och dig såklart, hihi)


Så jag, eller vad säger ni?

Igår blev hela min och lillebrors resa komplett. Nu är det bara att längta kvar, och det ska bli så himla spännande! Men jag börjar bli lite nervös att jag inte ska hinna köpa mig en kamera innan jag åker, för jag måste ha en ny då, måste få fina bilder... men gissar på att gamla bettan får hänga med mig ändå :/ Blir så dåliga bilder av den bara.

Idag är jag ledig, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, eller om jag ens känner för att göra nått. Vill nog mest bara ta det lungt och vila upp mig. Förra veckan jobbade jag varje dag (7 dagar på raden) det är mycket för att vara jag, så det är skönt att va ledig idag... brukar alltid vara full av energi på mina lediga dagar och vilja göra massa saker... idag vet jag inte. Ta det lungt funkar också... tror jag. Ibland är det svårt att vara en impulsiv person.

Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp allt, jag har nämnligen bokat en tatueringstid. Tänker på om den är så bråttom eller om jag ska boka om tiden. Vet inte om jag vill lägga pengarna på den nu eller mer på en kamera... Fan vad svårt det är. Och jag vill samtidigt inte stressa ihop det, för jag ska ha den resten av livet.

Nåja, ska ta mig en funderare på vad jag vill. Tack för mig, kanske skriver mer senare

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0