Mycket funderingar

Jag svek en av de bästa i mitt liv. Hon pratar inte med mig idag... och jag saknar henne enormt mycket varje dag. Önskar vi kunde reda ut allt och bara släppa det och gå vidare som de vänner vi var....

Nåja, var evigheter sen jag skrev. Har hänt mycket senaste tiden. Från att gå och nästan bli tillsammans med någon man älskar, samma vecka som man senare får en chock av att få veta att det inte alls var så bra som man själv trodde. Det är klart man backar lite som människa, en egenskap vi har för försvara sitt sårbara hjärta. Nu är jag lämnad, förvirrad.

Idag vet jag inte vad jag vill längre... Sen träffade jag en intressant person i helgen som fick mig att börja fundera kring livet, vad man vill få ut av livet, vad man faktiskt måste och inte måste göra för att komma nånstans, och att livet faktiskt är till för att - Levas! Och jag känner att jag levde i helgen.... och det var jävla skönt att känna det.

Kommer nog stänga in mina känslor ett tag. Fundera för mig själv vad jag vill göra med mitt liv. För det är det enda ingen kan ta ifrån mig.... mina drömmar, planer, idéer, osv...

Kan väl känna att klockan tickar inom mig, det börjar bli dags att hitta den rätta att skaffa barn med, bilda en egen familj, innan jag blir för gammal, innan mamma och pappa blir för gamla och missar allt. Om jag ens kan få barn. Det vet man ju inte, sånt ska man inte ta för givet, aldrig!

Låter magen avgöra vad som är rätt och fel.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0