Tiden rusar förbi.

Idag fick jag sova lite längre (för min dumma hosta) och det kändes härligt må jag säga, även fast jag knappt vågade ändra sovposition för att inte förstöra nånting. Minsta rörelse startar igång hostan när jag sover!

Har inte tagit någon promenad idag, och det känns inte så kul måste jag säga! För jag hade verkligen kommit in i det där nu, och nu kanske man blir lat! Men jag vill bli av med min hemska hosta först. Så det är lite tråkigt tycker jag!



Men någonting som är positivt är att det är studenten om 2 veckor, och det är Italien om 3 veckor. Pratade lite med moster idag och hon är lite nojig över jordbävningen och så, alltså att det ska komma en till, för det kan göra det. Men jag är inte ett dugg orolig, just för att jag känner att är det meningen att vi ska råka ut för någonting så kommer vi göra det ändå, oavsett vad vi bestämmer oss  för att göra, för jag anser att vi redan har valt våra liv och vad som ska hända i dem innan vi börjar leva... kommer vilket fall skriva ett brev innan jag åker, och lämna här hemma. Utifall att...  - Men ingenting ska hända! Mer än att vi ska ha askul och få minnen för livet! :)


Sitter och saknar mannen i mitt liv... även fast det kanske inte är så officiellt så finns det alltid en speciell person som tatuerat in sig själv i mitt hjärta, och vi har självklart både upp och ner- gångar  - Men kärleken övervinner allt.

Det sorgliga är att det finns folk som tror sig vara kära i mig, eller en speciell jag tänkte på just nu... och jag vill verkligen inte såra någon, det är inte i min natur... och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det där. Vad jag ska göra åt det riktigt... hoppas det rinner ut i sanden bara.

Nu ska jag sminka mig och sen får vi se vad jag hittar på, för i eftermiddag jobbar jag! :) Ska bli kanonskoj!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0