Tecken från andevärlden...

Igår kväll när jag låg i soffan och slötittade på tv innan jag skulle gå och sova, så inbillade jag mig att det lät som att någon sprayade nått i mitt badrum, lät precis så men idiotjag tänkte att det var bara jag som inbillade mig för att jag var så trött så jag brydde mig inte. Men så idag när jag skulle borsta tänderna så såg jag någonting intressant..... spegeln var (som jag tidigare i veckan tvättat rent) skitig med hårspray! Då slog det mig... jävlar jag inbillade mig inte, och nej... där var det en text på spegeln... det står "Ho" eller "Hjo".... och vad det betyder vet jag inte.


Jättesvårt att se på bilden, men jag försökte fota så bra jag kunde.


Sökte på Hjo på wikipedia och där står det en förklaring som var lite läskig. "här vilar friden"... vad betyder det och vad vill det mig?!

Läskigt det där, men samtidigt är jag inte förvånad över att få tecken från andevärlden. Intressant dock vad det där ska betyda, ....... eller ska det föreställa en streckgubbepå sidan?

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0