Studenten i full gång!

Igår vaknade jag rätt tidigt, tur var väl det för jag blev inringd att jobba och det var det bästa på länge, blev hur glad som helst när hon ringde och frågade om jag kunde komma in och jobba! =D Hann med en hel del på morgonen, duscha, sminka mig, diska, laga matlåda, och käka frukost i lugn och ro! :) Kändes som förr i tiden och det var en helt underbart att jobba, hade en härlig dag! Och idag kommer en till... idag ska jag jobba heldag!

Ska bli spännande och se hur det går, men det ska nog gå jättebra! :)

Dags att ta och borsta tänderna och ta på sig skorna och jackan för att bege sig på cykeln ner till jobbet! Får inte glömma matlådan heller!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0