Rullar på som det ska!

Som jag berättade i inlägget tidigare så är det "bästa perioden" på jobbet nu! Och det är jättesvårt att slita sig från jobbet, även när man är ledig eller har slutat för dagen. - Så blev det idag när jag slutade... jag blev kvar en timme till... för att jag ville inte gå hem, ville fortsätta med allt kul som händer! =) (då gillar man verkligen sitt jobb, tror jag!)

I dag har jag varit och handlat med mamma och lillebror, jag har också fixat och donat, och jag har fått ut massor utav dagen måste jag säga... längtar redan till i morgon! <3

För övrigt känner jag mig lite nerstämd nu såhär på kvällstid, blev lite mycket i huvudet tror jag. =/ Varför måste det börja bli sepe i huvudet nu för?! Jag orkar inte rensa bort allt.... Nåja, bara bita ihop och se glad ut, så kanske det försvinner snart!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0