Poliser, jobb och solsken!

Idag har det varit strålande sol och fint ute. Jag har dock jobbat sådär första maj! Välförtjänta pengar! Hihi! :)



Tiden gick som vanligt oerhört fort på jobbet, och jag hann montera 11 st studentskyltar och så hann jag göra 7 st efter det. PLUS att jag hjälpte kunder och hann städa lite grann! Inte illa. Men jag har tappat bort min riiiing?! Vet inte om den ligger på jobbet eller om den är borta! :(

hursomhelst, när jag slutade/stängde och skulle gå hem så såg jag till min fasa en stoooor rad med upprustade poliser och två stora skåpbilar åkte förbi mig fulla med poliser i! Visade sig vara kravaller vid tågstationen! - Min åsikt är.... fyfan vad barnsligt att kasta stenar och grejer på varandra. Låt folk ha sina åsikter.. det är DET demokratin är till för... men använd inte våld för i helvete. Så jäkla onödigt...

Nåja, kom hem till mamma sen iallafall och vi åkte och plockade upp syster och pappa för att åka hela familjen till Sundbyholm och umgås lite. Mysigt tycker jag! :) Det tror jag alla tyckte.

Nu ikväll har jag gjort kyckling/pastasallad och det är bra att det finns kvar till lunch i morgon! Hihi. Visst, pastan kanske inte är så nyttig, men vem bryr sig? Viktigaste är väl att man blir mätt?

Nu är det mörkt ute och jag ska snart bege mig hem igen (är just nu hos modern min)

Det var allt för mig just nu, skriver en blogg igen om några dagar när jag har nått att berätta.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0