Love is music, music is life, life is love! ♥

Vaknade denna morgon av hostan såklart, men även utav att ena halsmandeln är stor och att halsen värker! Hoppas verkligen att detta dumma virus drar åt skogen snart och lämnar mig ifred! 3 veckor kvar tills vi ska till Italien och jag tänker INTE missa eller vara sjuk då! Dessutom tycks jag har smittat ner min kära moder, vilket jag absolut inte ville skulle hända, hoppas det försvinner fort! :/

Satt och funderade lite på en massa saker, helt plötsligt kommer det upp i huvudet (samtidigt jag lyssnade på musik) -  "love is music"... så jag fortsatte meningen så den blev såhär.. mina egna ord -

"Love is music, music is life, life is love!" <3
Sant ju!

Nu ska jag klä på mig och fixa någonting att äta till lunch, för sedan bär det av ner till jobbet igen! Vi har verkligen full rulle där kan jag ju säga, det är ingen vila. Mycket vattendrickande och åter full rulle. Men hellre det än inget att göra och rulla tummarna. :)

Igår kväll efter jobbet tog jag en promenad ner till djurgårn och träffade min Ebba o co, vi drog till Vilsta och spelade kubb och vi trodde ju att vi tjejer skulle vinna, men vi lät killarna vinna så vi kunde åka hem, det var så himla kallt och det var askul också... vi ska göra om det, när det inte är så kallt och mygg överallt. :)

Mysigt att hitta på saker med sina vänner. Vänner in my heart! <3

Nu avrundar vi detta...

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0