Losing you... NO!

Gårdagen var helt okej, jag jobbade över 2 timmar extra, drog hem och fixade med det jag skulle, sedan drog jag iväg med mamma och lillebror till Slagsta glass och tog varsin glass med dem.

I dag har jag varit ledig hela dagen, mina planer att åka till Västerås blev inte som jag tänkt, då jag insåg att jag inte riktigt hade råd med det, men det är så tråkigt när folk inte förstår att man kanske inte har råd med allt. Speciellt när man ska åka iväg till Italien om 2 veckor och lever på en deltidslön.

Hursomhelst, idag har jag umgåts med min kära mor! Vi åkte ner på stan (mor, bror och jag) för min lillebror skulle fixa med papper på diverse ställen, medan mamma och jag letade present till tvillingkusinerna, inte lätt att handla när man knappt har råd med det, men vi hittade en grej som vi tror ska bli kanonbra! :)

Efter det träffade mamma och jag på Tobias på stan, (den jäveln tänkte skrämma mig men mamma förstörde det) Gick en sväng med honom för han skulle tillbaka till jobbet och mamma och jag skulle till samma håll, sen drog vi och väntade på lillebror och när vi var klara på stan åkte vi till tuna park en sväng.

Med mat i magen och lite bilturer överallt så kom vi hem, och pappa kom över och fixade min punktering på cykeln som jag haft ett tag, väldigt snälllt gjort. Hoppas den håller nu! *håller tummarna på det*

I morgon väntar ännu en ledig dag, Vi får la se vad den har att bjuda på! Skulle behöva städa lite på kolonilotten och fixa lite saker, men det tar jag då... idag är idag och i morgon är i morgon.

Saknar en person... men denna person har bett mig att inte höra av mig, så jag försöker (trots att det tar emot som fan) att inte göra det, jag respekterar folks önskan. :/ Saknar dig iallafall.....

Nu ska jag och en vän ta en liten promenad så här på kvällskvisten, sen ska jag hem och ta hand om tvätten!

2 veckor kvar till Italien, och endast 10 dagar kvar till Studenten (inte min dock)

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0