Kvällsblogg!

Måste skriva av mig lite känner jag! I dag har det varit full rulle må jag säga, började dagen med att missa lunchen totalt, istället blev det en "lunch" bestående av 2 bananer och 2 äpplen, (inte okej!) så min mage ville inte som jag, och jag ville inte vara som jag ville vara. Om någon förstår? Man fungerar inte så bra på några frukter på dagen, så jag har varit en riktig virrpanna idag, men det gick bra ändå, fick mycket gjort! Det känns bra!

Allt har flytit på underbart bra på jobbet, och just nu kretsar mitt liv kring just det, - Jobbet! <3

Längtar som en tok efter FREDAG och jobbet! Mest av olika anledningar, men delvis för att jag ska frulla med anki i morgon, sen jobba vidare med alla studentskyltar som ska göras! Känner på mig att det kommer att gå jättebra! Sen kommer ju min bästaste Ebba ner och jobbar med mig några timmar också! Och efter jobbet ska jag äntligen få träffa Mathias!! ;)

På lördag är det ESC och Pride parad i stan, och på söndag är det mammornas dag! <3

Nu ska jag nog föna mitt nyduschade hår och krypa ner i sängen, hoppas på att halsen inte gör ont i morgon när jag vaknar och att jag inte hostar allt för mycket i natt eller i helgen!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0