Hit the lights!

Var ett tag sen jag skrev sist. Nu börjar allt ordna upp sig känner jag, fast att jag har en liten orokänsla i magen kring en sak, men det går säkert att reda ut med tiden. Jag mår bra och har fortfarande kontroll över mig själv, vilket känns helt fantastiskt. Såhär bra har jag inte känt mig på flera flera år, äntligen är jag min egen och tar kommandot över mig själv! Tror jag skulle ha varit "singel" istället för att påbörjat ett nytt när jag kände att det var vad jag behövde, men älskar man nån så starkt så blir det lätt att man ser förbi det och tror att det ska funka ändå.

Idag är jag glad för valen jag har gjort. Jag lämnar dock det förflutna i det förflutna och blickar framåt. Det som har hänt har jag lärt mig något av och därmed behöver jag inte blicka tillbaka.

Jag ska vara med mig själv, det känner jag i hela kroppen... Iallafall för nu. För jag tror att jag blivit för bränd av allt. Känner för en gångs skull att jag ska lyssna på kroppen och sinnet!

"Hit the light, let the music move you, lose yourself tonight, come alive, let the moment take you, lose control tonight"


Förövrigt så är det 4 veckor kvar till Studenten, och 5 veckor tills vi åker till Italien, det är 6 veckor till vi får besök av våra ungerska släktingar och jag bara känner hur lycklig jag känner mig! Ska bli så kul, älskar att längta!

Det var allt jag hade att dela med mig av just nu.

Puss från en glad Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0