Fatness.

Nu orkar jag inte höra mer från folk angående mitt utseende. Ja, jag vet redan att jag ser ut som ett hus. Det är inte så himla lätt att försöka få bort magen, låren, armarna... och numera fettet som sätter sig på ryggen som valkar, alltså.... kunde jag byta så skulle jag! Jag mår jättedåligt psykiskt just nu över mitt yttre.

Men det är ingenting man säger till folk. Istället hackar folk på en och retas... visst, kanske är kul för er, men för mig är det som misshandel i psyket.

Vill gå ner 14 kilo igen, som jag gjorde när jag var tillsammans med S.




Hur ska man lyckas och hur ska man börja?! Jag vill inte vara fetto i ITALIEN!!

Orkar inte ens motivera mig själv när folk klankar ner på mig. :'( Nu kom tårarna...


Ta en titt på dig själv innan du yttrar dig.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0