Fantastisk helg!

Jag måste säga att jag har haft en jättemysig helg! I fredags jobbade jag och sedan tog jag tåget till Strängnäs. Kände som att den kvällen gick väldigt fort. På lördagen tog jag och Mathias oss en lång promenad i jättevarma soliga Strängnäs... vi gick nästan 1,2 mil!! Den du! Jättemysigt! Och jag råkade moffa glass, men det får man göra när det är sådär varmt och man vandrar jättelångt. Dock var jag ovanligt pigg hela tiden, hade kunnat gått längre... om inte huvudet rört till det... blev lite yr.

Hursomhelst.. åkte hem sen och tittade på pride paraden på stan. Och sedan satte jag mig på royal oak, där min kära mor satt med sin gode vän och drack en öl, så jag tog en jag med och sen blev det två... och så träffade jag ju på herrn som jobbar där. Hm... Hursomhelst... min kära broder kom och hämtade mig vid 20:00 tiden och vi åkte till willys för att köpa lite godis, eftersom det är/var Eurovision song contest finalen!! Och jag blev superduperglad när våran kära loreen vann hela skiten! =D

Söndag... drog jag ner på stan och in på jobbet för att göra min bästa vän sällskap under hennes arbetstid, så jag passade på att hjälpa henne med att montera studentskyltar (det är jättesvårt att slita sig från jobbet nu när det är student-tider) sen råkade jag vara kvar tills det var dags att stänga och gå hem... så jag hängde med henne till MAXI och vidare för att hämta upp mina älskade gudbarn! Vilken lycka i mitt gudmorshjärta! <3

Vi bestämde oss (plus Matte och några fler) att åka ut till mälarbaden och bada och sola... så vi gjorde det, och det var oerhört mysigt! Jättehärlig helg, kort sagt! <3

Tack alla som gjorde min helg! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0