my fucked up brain.

Hjälp, jag vet inte riktigt vad jag ska känna, tycka, tänka, tro.

För det första; jag tycks inte få prata med vem jag vill tydligen.
För det andra; jag tycker det är sjukt irriterande när man inte får skriva med vem man vill, när man vill, vad man vill, för att folk är svartsjuka.

För det tredje;
jag ogillar när folk attackerar mig med PM på fb med elakheter, när man inte ens gjort nått fel.
För det fjärde; det är sjukt jobbigt att älska nån som mår dåligt av saker jag gör och har gjort. Och det gör ont i mig att inte kunna ha möjligheten att göra vad jag vill längre, när jag inte har något faktiskt förhållande.

För det femte; Valet mellan vänner och partners, att bli tvungen att välja, alltså jag förstår det inte. Har dock varit i situationen förrut, men då var det lite annorlunda. Sååå frustrerande. Tycker synd om folk som blir utsatta för sådant. Vänner är alltid vänner, partners byter man några gånger i sitt liv (tyvärr), men vänner är liksom inget man byter ut, iallafall inte om det är såna man kan lita på, såna man tycker om och som bryr sig om en... Hm.

Ja, jag säger då det.... *luften åker ur mig*

Kunde inte sova speciellt bra i natt. Tankarna svepte kring i hela huvudet. Tårarna upphörde inte på hela natten, och huvudet värker idag.

Att MINA val ska göra så förbaskat stor förändring, när det liksom inte GÅR att lösa! Så frustrerande.

Ska sluta älska folk, det blir bättre så!

Puss (från en förtvivlad) Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0