Motgångar svider.


Jobbig känsla, när man känner att man bara vill vara med sig själv, för sig själv, helt själv.

Dessutom har jag haft huvudvärk i flera veckor nu och den upphör inte. Nått är ju fel. Börjar göra mig lagom galen inombords, för jag orkar ingenting längre liksom, taack vare dumma huvudet. Sen idag har jag ont i ryggen och jag är helt slut i kroppen, orkar inte ens vila mig i soffan liksom. illa.

Hoppas jag kan få lite inre lugn snart. Bara jag får vara med mig själv, så ska det gå!

Jo, och en sak till. - Fyfan vad jag hatar när folk ska läsa mellan raderna, istället för att läsa/lyssna det jag säger och ta det efter det.


Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0