my blue blue heart.

Lyssnar på red red wine och funderar lite på saker och ting... jag vet inte om jag kommer fram till någonting vettigt, men jag funderar iallafall, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med saker och ting!

Har lite saker att reda ut med mig själv känner jag, och kärlekstrassel som kanske slutar helt som jag inte vill... eller som jag vill men inte blir bra ändå, alltså... jobbigt att känna att man behöver vara singel och vilja nått annat. Men det är dags att jag lyssnar till allt när det säger till mig att jag bör vara med mig själv och "ta det lite lungt". Kanske är det precis vad jag faktiskt behöver.... och om jag ska vara ärlig är jag inte riktigt redo för att hoppa in igen i ett förhållande.... för det kanske bara skiter sig totalt (det lär ju göra det) och det är inte bra varken för mig själv eller för personen i fråga.

Nej jag försöker hålla mig för mig själv. Vill dock aldrig såra någon, och jag gör det inte med flit om det händer. Jag har alltid varit ärlig och lagt korten på bordet, och hoppas det inte blir nått fel nu i det. Det är väl det rätta?

Nåja, just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och funderar på att äta nån typ av frukost och sen göra nån lunch innan jag sticker iväg till jobbet. Vi lär ju ha och göra på jobbet idag kan jag ju säga... och i morgon också, sen tar jag ledigt för helgen, jobbar 3 timmar på måndag och sedan checkar in på en veckas semester! Sweet.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0