Besök av släkten.

Blod är tjockare än vatten, jo absolut.

Har besök av mina släktingar, därav dålig uppdatering.

Jag kan inte beskriva hur glad jag är över att mina sysslingar är i Sverige på besök. Jag har verkligen längtat efter det, och jag är så glad att det faktiskt blev av och att de kom hit. Vi har haft jättemycket skoj.

Midsommar var hur mysig som helst, finns hur mycket som helst att skriva om det. Igår (tisdag) så var de hos mamma allihopa, vi sjöng lite singstar, och hade skoj, sen på kvällen tog jag, adam och david en promenad runt i stan och skojade och skrattade och hade askul. Det är roligt att prata engelska måste jag säga. Slutade med att de kom hem till mig mitt i natten och vi satt och hängde ett tag. Sen kom de på att de skulle upp 7 på morgonen efter så de gick hem till mamma och sov.

I dag är de i huvudstaden och vi tar det lite lugnt här hemma vi andra... jag har dock väldigt ont i magen, och jag börjar bli lite orolig kring en grej, men jag nojar väl förmycket antagligen. I morgon är jag ledig, då tänkte jag göra nått skoj.

Nu ska jag få nått i magen sen cykla hem till min bästaste i världen, och hälsa på. Ebba, jag älskar dig <3

Puss från Tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0