What a lovely day!

I dag fick jag en jättemysig morgon, Anki köpte frulle åt oss och vi hann väl precis dra upp gallret då min gullis kom in på jobbet och gjorde mig till världens gladaste tjej idag! Kände mig som en sol! Underbar känsla, det är när nån man bryr sig om kommer hem från en resa som man inser hur mycket man saknat den. Jag fick present tillochmed. Vad var det där i, om inte en jättefin hårklämma och ursnygga örhängen <3 såååå jag! LYCKA!


I love it! <3

Efter jobbet stannade jag kvar två timmar och sen cyklade jag hem till mamma, tog med mig broren och åkte på en liten tripp till Västerås. Köpte ett USB minne och kikade runt på grejer, blev jättesugen på att köpa en kaffemaskin, och jag tror att jag ska unna mig en sådan någon dag snart! Hittade en tassimo maskin som jag vill ha som bara kostar 500kr nu. Vilket fynd!

När vi skulle åka och tanka på tillbaka vägen fick vi för oss att åka mot hälla och tanka där, tji fick vi,... vi glömde för en sekund (hur vi nu kunde glömma det) att det var power meet där borta, så vi missade infarten och åkte vidare, vi kom nästan bort till enköping, där vände vi och åkte tillbaka, jag ska erkänna att jag blev lite nervös faktiskt. Och under dagen har jag blivit nästintill svimfärdig på riktigt, armarna värker, händerna svullnar upp och jag har ont i alla skelettben i kroppen?! Blir faktiskt lite rädd, börjar tro att jag kanske andades in farlig rök i natt som fick mina organ att påverkas. Det brann ändå gummi.....?

Ska försöka kyla ner händerna i vatten nu så kanske det går över? Hoppas.

I morgon ska jag jobba till 14, sen ska jag åka tåg till Strängnäs för att umgås lite med Mathias, och med Veronica också om jag hinner! Myspyshelg <3

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0