Varma dagar!

Idag vaknade jag upp och kände hur det verkligen är sommar nu, var helt varm hela jag. Tog det lite lugnt i morse, och gick hem till mor för en kopp kaffe. Vet inte vad det är med mig, men jag har verkligen börjat dricka kaffe mycket på senaste tiden, blir helt beroende av det. (har inte kunnat dricka det pga min mage tål det inte i mängder) Kände mig en aning deppig i morse, det var rätt jobbigt att INTE vara på topp. Som jag brukar vara! Tur att det gick över rätt fort och jag blev snabbt pigg och glad igen! Kom ju ner till jobbet, - stället där jag lever <3



Jobbade från två till sju idag, gick ju galant (precis som alltid), jobbigt bara att det blir för varmt där inne bland maskinerna, men man står ut, hihihihi! Fyndade ett jättefint armband idag för 17 kr inne på glitter, jag älskar det a lot! Plus att jag inte kunde motstå det jag är mest beroende av i hela världen - NYA ÖRHÄNGEN! <3<3<3<3


handlade allt detta för ca 60kr!


Justja! framkallade en bild till min käre far idag också som han jättemycket ville ha förstoring på. Åkte sedan och lämnade den till honom efter jobbet. Oj vad han blev lycklig! Det märktes verkligen.... att en BILD på mig kan göra någon glad, haha, det visste jag inte!

Vi hade rätt trevligt hos pappa, han och jag tittade igenom mitt usbminne med alla gamla bilder som jag så snällt har scannat in, bilder från när han var liten och nu vet jag vem som är pappas farmor och farfar också, hihi.. vi tittade på bilderna från när syrran var liten och pappa blev nästan gråtfärdig... "vilken nostalgi" sa han.

Cyklade sedan hem i det sköna vädret, vilken härlig cykeltur det var, jag bara liksom rullade fram i vinden! Kom hem och bestämde mig faktiskt för att INTE hänga hos mamma hela tiden utan gick raka vägen hem istället och började städa lite smått, såg disken och fick smått panik, bara att diska bort det och fixa käk. Insåg att jag är dålig på att äta upp maten jag har i kylen, gjorde ont som fan i mitt hjärta att behöva slänga mat. Men man ska gå efter datumen och är det gammalt så är det. :/

Har setat och pratat med Veronica hela kvällen. Blir verkligen glad när mina vänner tar sig tid för mig <3 Vi ska eventuellt ses nån stund i helgen om det blir av, vore jättemysigt. Ska även träffa fina Mathias då också, vad trevligt vi ska ha! Längtar redan till helg! Snart så! :)

Nu blir det att avsluta detta inlägg och förbereda mig för att gå och sova.
Frukostkaffe med bästaste Anki i morgon <3

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0