Regnet det bara öser ner...

Har varit i Strängnäs i helgen, umgicks med fina Mathias och tanken var att jag skulle hinna umgås med veronica också, men så blev det inte denna gång, tråkigt men det kommer fler gånger!

Ett helvetes jäkla regn har ramlat ner från skyarna, men det var lite väntat måste jag säga. Igår var det oerhört kvav luft ute... så det var väl bara rätt.

Trött idag måste jag säga, kom hem och orkade knappt ens laga mat, men jag åt lite grann och sen däckade jag i soffan, behöver dammsuga och damma av hemma, tillochmed tvätta golvet, men jag har inte riktigt den där orken som jag behöver... hoppas den kommer lite senare! Känner att jag skulle vilja göra om hemma. Sälja lite grejer och fixa så det blir ännu mer hemtrevligt, sen ska jag skaffa mig en ny soffa! <3

Orkar inte riktigt skriva så mycket mer idag, mer än att jag haft en jättetrevlig dag idag och igår med fina Mathias!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0