I thought I packed it all, but i forgot my heart.

Är lite kaos inombords känner jag. Inte mycket till sömn i natt och idag har jag tur nog träffat min helt fantastiska M. Hon och jag tog en lunch och sedan lite kaffe, det behövdes måste jag säga, för jag vaknade till slut.



Efter det drog jag hem till pappa, vi pratade lite om döden och det som hänt. Kändes skönt, men jag insåg rätt fort att jag är yberkänslig idag... hoppas jag inte ska vara det nu framöver, för jag hatar när jag är det.

För övrigt känns det jobbigt just nu, dels för begravningen, och dels för att jag hatar att älska någon ibland. Det gör så ont inom mig... för jag vill så mycket, men det kommer inte framåt på nått sätt. Och jag vet inte riktigt VAD jag ska göra för att få den där kärleken jag en gång var van vid att känna, av denna person. :( Känns så tungt nu bara... vet inte vad jag ska göra eller säga.... för det finns inget jag KAN göra heller.... :/

Bara bita ihop, och gilla läget helt enkelt. :(

Tror det blir dags att sova snart. Jobbet kallar för morgondagen och efter det ska jag sälja min träningsmaskin.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0