Castle Walls

Vaknade och insåg att jag sovit på tok förlänge idag. Det känns direkt i huvudet. Och jag som är ledig, ville ju må bra idag, men det kanske kommer.



Det verkar vara helt okej väder ute idag, men jag har inte ens dragit upp persiennerna än.

Väldigt mycket i tankarna, börjar fundera på... kan en människa verkligen ändra ett beteende som man haft i hela ens liv? Jag blir lite rädd när jag tänker att det inte går... man vill så gärna, men går det inte så går det inte. Känner mig lite kluven när jag tänker på en viss grej. Tänker ju inte leva med det hela mitt liv, för det klarar jag aldrig av.

Dags att göra nått av dagen.

http://www.youtube.com/watch?v=qjY3LfHbdL0


Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0