Värk.

Igår fick jag äntligen mina köksmöbler hämtade och sålda, har dock bara inte fått pengarna för det än. Men det känns skönt att blivit av med dem ändå. Nu är det mindre saker att bära.

Idag har jag träningsvärk känsla i hela kroppen, jag får nästan panik utav det. Vilken sablans värk överallt. Ont i ryggen, benen, rumpan, låren, armarna, magen... shit.. Hoppas det går över snart. Blev värre när jag duschade sådär varmt igår. Hm... nåja. jag är tydligen inte ensam.

Nu har jag världens huvudvärk så jag kanske bör ta en värktablett. Tänkte hinna städa lite i lägenheten, gå en promenad med mamma och ringa hyresvärden.

Imorgon ska jag jobba! Jag längtar som bara den! =D bästa stället att vara på!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0