Sundaysweet.

Söndagen är här, tiden går som konstaterat väldigt fort.

Jag har lite ont i magen idag också (men det var 10 gånger värre igår) det ska nog gå över... jobbar "bara" 4 timmar, sen får jag skjuts av Kicki, tillsammans med pirran, som ska vara min assistent under flytten. Jag känner att den här dagen kommer att bli jättebra! Och tiden kommer att springa förbi fort idag. - Och i morgon är jag ledig!

Då kommer Ewa och köper min badrumshylla. Blir toppenbra! Förhoppningsvis har jag en ny TV i morgon!

Nu ska jag ta en tablett, och vandra ner till jobbet. Gör ju inget om man sitter där en stund och gör lite nytta innan man öppnar :)

Trevlig söndag!

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0