Man får inte vara dum!

Nu är det inte lång tid kvar, bara 15 dagar! Sen flyttar jag!

Jag har kommit på en jättebra idé kring det där förbaskade kaoset. Jag ställer in alla grejer i sovalkoven så är det bara att ställa resten av möblerna i mitten av rummet och sen städa runt omkring! Fan vad jag är smart ibland! Då blir det mindre rörigt och så kan man ta möblerna för sig och kartongerna för sig! Härligt glad jag blev nu när jag kom på det!

Ska försöka komma iväg till Enerig&miljö nu så jag kan flytta på elen tills jag flyttar! Sen jag kan nästan andas ut!

Nä, dags att sminka sig, åka och fixa elen och äta nått innan man ska iväg och jobba!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0