Hyper-Tuss

När jag får i mig en kopp kaffe eller annan dryck med koffein, så blir jag så himla hög på det. Blir sprallig och överallt! Hyper-Tuss.....

Hursomhelst, så ska jag snart äntligen få gå ner till jobbet och jobba i några få timmar. Det är redan Tisdag idag, och i morgon eftersom jag jobbar 3 timmar då, kommer dagen gå jättefort, sen helt poff pang kommer det vara Torsdag, och då är jag ledig.... så den dagen kommer gå asfort också, och så jobbar jag några timmar på fredag... poff så är veckan nästan slut.. efter helgen dvs. SEN ÄR DET DAGS! Och jag är redo!

Man ser på mitt sätt att skriva att jag är uppe i varv. Haha!

Iallafall, så märker man att det börjar närma sig. och det känns bra! På måndag är jag ledig, då ska jag hämta pirran av Kicki, ringa till nya hyresvärden och kolla om nycklarna, jag ska pyssla och dona i lägenheten, och jag hoppas att det går fort.

Nu ska jag avsluta blogginlägget med...
Att ni får ha en bra dag-

Puss från tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0