Glad tuss- kan vara jobbigt för andra - Fb konversation

Josephine Tussi Lakatos
hihihihi spännande :D:D:D
Jag är helt pirrig i magen idag, dels för att jag är så glad att hon är tillbaka, pirrig i magen för att jag snart ska flytta, och för att det är så fint väder så man blir så glad
och nu blev jag pirrig i magen för att du har en present att hämta som du inte vet vad det är.. hihihihihihi
Mattias Andersson
hahaha
illa
lugna ner dig du
Josephine Tussi Lakatos
hihihihihihihihihi
ENERGI
Mattias Andersson
ta en sak i taget
ANDAS
Josephine Tussi Lakatos
hihihihi jag har iaf pirr i magen..
*ANDAS*
hhihihihi
Mattias Andersson
haha
Josephine Tussi Lakatos
hjälpte inte att andas.

Mattias Andersson
haha andas lugnt då
de borde hjäpla
Josephine Tussi Lakatos
*andas lugnt*
Jag är inte mindre pirrig i magen för det
Mattias Andersson
tss
Josephine Tussi Lakatos
hahahah
Känns bara så bra idag, med allt som händer! Önskar bara tiden gick snabbare så jag fick flytta och göra fint i mitt nya hem så jag kan bjuda över "jobbet" på fika eller singstarkväll!
Mattias Andersson
haha det skulle vara kul


Jag och min kollega Matte snackade lite om dagen och han berättade att han fått en present av våran chef som han inte hämtat än, och vi vet inte vad det är... idag är jag pirrig i magen kring en massa saker så jag blev ännu mer glad och pirrig i magen, nästan hyperglad. Men det är en härlig känsla, med mycket fin härlig energi! =D (ALLA klarar inte av min energi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0