Fredagen den 13e.

Tiden rullar på. Idag är det, eller var det, fredagen den 13e. Men det gick bra idag ändå. Trots att det var världens konstigaste väder ute idag. Det kom en snöstorm från ingenstans (innan var det rena rama våren ute) och det var verkligen SNÖ-STORM (!!!) den varade ute i ungefär knappt 5 minuter, sen försvann det och solen tittade fram och det blev en helt blå himmel och fåglarna kvittrade... sen blev det lite mulet och började blåsa, och inte lite, utan värsta vinden. Tokigt.

Nåja. Jag har varit och jobbat idag och haft fredagsmys med mamma och lillebror. Vi tittade på "One day" och mamma och jag tyckte den var himla bra, medans broren gick från tvn ganska fort.

Har hittat två barstolar som jag ska inhandla av ett par nästa vecka, samt att det kommer en tjej som ska kika på mina köksmöbler som jag har satt ut på annons,  jag hoppas hon vill ha dem. *håller tummarna*

Dessutom har jag funderat kring en massa personer i mitt liv, på en massa sätt. Och några känner jag nu att jag börjar växa ifrån, på olika sätt. Hm... Skönt att komma fram till saker ibland. Andra saker gör ont.

I morgon blir det jobb fram till 16, sen hem och packa ner allt som är kvar. För att sedan nån annan dag börja städa. Ska bli så skönt att flytta och få det överstökat, så man kan börja koncentrera sig på det nya och inreda lite fint. Tänker mig lite andra färger denna gång, med inslag av brunt och beige, och vitt.

Vi får se..

Nu ska jag sova.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0