This part of me

Jag vet ingenting just nu, varken ut eller in, min hjärna går time out. - Det enda jag vet är, att mitt hjärta klarar inte av att bli dissad mer nu, av någon!



This is the part of me, that you´re never gonna ever take away from me. I just wanna throw my phone away, find out who is really there for me. - Låten säger liksom allt.


Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, jag är ledig idag. Vilket jag vill njuta av lite grann. Nu vet jag inte hur, när det jag längtat så himla mycket efter, inte står där och vill möta mig. Känner mig så otroligt dum, hur kunde jag tro att detta skulle vara ömsesidigt. Speciellt nu när singellivet verkar spela in så stort.... och jag trodde jag njöt av dagarna, men det gör jag inte, utan Dig. - Saknar dig som ett jävla sepe varje dag som går.  Men just nu, till vilken nytta då?

Jag får liksom inte ut någonting utav att känna som jag gör, att älska någon så sjukt starkt och saknan äter mig innifrån. - Betyder inte ett skit för dig tydligen. Nej istället ska vi döda mina känslor för att man vill vara ifrån en.... Varför vill man vara ifrån nån man älskar så djupt? - Jag ställde mig själv den frågan, men jag fann mitt svar i att jag behövde det för mig själv, för att man kan inte starta något stort på en guppig väg. Man måste kunna stå på båda fötterna. Och nu när jag äntligen gör det (eftersom jag trodde att jag var problemet), så verkar det som allt skiter sig.... jag kan inte sånthär med att vänta in nån....speciellt inte med mina otroligt STARKA känslor, det ger bara fel effekt och jag är livrädd att det ska gå åt skogen. :(

Vi har gått igenom allt tillsammans, men detta är det svåraste testet av alla, och jag blir nog underkänd. För kroppen kryper och hjärtat slår utanför kroppen, UTAN dig, UTAN att veta att det blir du och jag. </3

Klarar inte av att älska någon så djupt och inte få älska 100% ut. :/

Förvirrad och rätt förstörd just nu. Men fan bryr sig egentligen. - "Det går ju över"
Men jag gör det jag brukar göra när saker är tunga, jag biter ihop, sväljer allt och ler, försöker göra det bästa av allt.

Puss från Tuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0