Halva veckan har gått.

Det är otroligt hur fort tiden går, och hur fort året har svept förbi.

Sitter här och tänker på att det är Torsdag idag och att det snart är helg, IGEN. - Det är dock var jag längtar efter just nu, för på lördag ska vi ut med jobbet och äta och ha det mysigt! Ska bli skoj!

Har hunnit med rätt mycket denna vecka, städat, fixat och donat, och idag gav jag mig in i klädkammaren och försökte städa upp så gott det gick. Känner ju att jag måste göra mig av med en hel del där inne, egentligen. Får ta det som nästa projekt. Nu vill jag bara få ordning och ha det mysigt hemma. För det är ju här jag är för det mesta, dock ensam oftast, men ändå hemma. Gjorde om lite igår, genom att byta ut gardinerna och duk på bordet osv... får se om jag gillar det för just nu känns det inte som mitt hem.... annars åker det tillbaka.

Min kärlek har varit här i veckan och givit mig energi för fullt. Vi lunchade i Tisdags också, det var nog en av de mysigaste dagarna jag varit med om, måste jag säga. För det är SÅ jag vill ha mitt förhållande, mitt liv. Med mannen jag älskar, brevid mig. Kunna ta en lunch tillsammans och bara ha det underbart! Längtar tills han vill vara mer hos mig, det kommer bli såååå underbart!

Idag tänkte jag ta det lungt innan jag ska iväg till jobbet. Om jag hinner ska jag hem till "frugan" och låta henne rita lite, behöver lite inspiration till tatueringen som ska fixas till. För just nu är det bara ett rosa löv ute i ingenstans, och ett som är helt utsmetat.

Det var allt jag orkade skriva nu.
Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0