What a wonderful day.

Ny vecka och nya tag. Har börjat att radera bort förra veckan, förrutom fredagskvällen hos Ebba! <3

Började denna vecka med att ta tag i tvätten, (vilket självklart skulle börja krångla) sen bestämde jag mig för att göra någonting jag inte gjort (bra) sedan farmor fanns i livet. Tänkte ta hennes recept och försöka mig på "ungerska kuddar" som hon lärde oss och bjöd oss på när vi var små. Vi älskade det så mycket, och ville alltid ha det när vi hälsade på hos farmor och farfar.

Hoppas mina blir goda nu och inte för tjocka. Känner att jag har lite presentationsångest, men det ska nog gå bra.


*

Känner att jag (genom att radera bort allt dumt som hänt) börjar få nya tag nu. Känner mig gladare, mer som den "normala" jag brukar göra. Älskar livet och allt som finns i det. Och vad jag har konstaterad nu är, att jag är nykterist. för alkohol gör inte mig till någon bra person har jag märkt.

Lyssnar på en rätt bra låt just nu, det är in this together med Apoptygma Berzerk

Ser fram emot så himla mycket nu! Två veckor ca tills jag blir 25 år gammal, och då befinner jag mig i göteborg, hos min kära vän, Emma! Det ska bli så mysigt! Har alltid velat göra nått annorlunda när jag tänkt på min 25årsdag, något jag tänkt på sedan jag var 13-14år gammal.... att den dagen ska jag göra nått kul!

Sen kliver ju sommaren in med storsteg, snart är det studenten, och det innebär en massa studentskyltar på jobbet och monteringar, askul! =D Sen är man ju bjuden på studenten också! Sen är det dags att åka till Italien med världens bästa brudar! <3 Ska bli en resa jag aldrig i mitt liv kommer att glömma, den ska memoreras väl.

Så om jag blir deppig nåndag nu, så ska jag påminna mig om dessa saker, så blir jag glad.

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0