Vår och förkylning!

Jag måste säga att den här dagen har varit skön, jag har varit ledig och vilat upp mig så gott jag har kunnat. Känns dock mycket bättre idag än vad det gjorde igår, fast jag känner mig fortfarande "sjuk"... i halsen och näsan, men det brukar gå över rätt fort berättade mamma för mig, hon känner mig väl ändå bäst, och så var det jättelängesen jag var förkyld sist.

Jag och min bror har varit och köpt blommor och jord, planterat lite fina blomarragemang och jag har fått ut massor utav dagen, var skönt att få ta det lungt och samtidigt få lite frisk luft.


Nöjd är jag, nu fattas bara sommaren och värmen, att kunna sitta på balkongen!



Har legat i soffan och ätit min middag som blev korvstoganof och makaroner, under täcket och tittat på Cast away på dvd. Nu är det big brother och snart ska jag sova, för i morgon jobbar jag ensam, som en söndag... jobbar hela helgen och jag vägrar stanna hemma.... jag ska ha dessa röda dagar!

GLAD PÅSK önskar jag alla!

Puss från Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0