Min 25årsdag!

Självklart måste jag skriva ett blogginlägg på självaste födelsedagen!

Vaknade i morse rätt tidigt av att Emmas katt busade med en grej som klirrade på golvet och sedan satt och pratade med mig med sin pipiga stämma... hihihi!  Han kanske grattade mig! :P

Gick upp och smetade in en ansiktsmask av choklad och cacao. Den var himla bra måste jag säga men jag såg ju ut som att jag hade stoppat huvudet i bajs...


bjuder på denna!

Efter ansiktsmasken, åt jag och Emma lite frukost och fixade oss... jag lockade håret på mig och sedan på henne, sen drog vi till bussen för att ta oss till IKEA göteborg.



På ikea! :) Var jätteskönt att gå runt där i lugn och ro :)

Efter att vi gått omkring där ett tag så tog vi oss en paus med korv och dricka, sen handlade vi färdigt och betalade och skulle åka hem. Men det gick inte att få nån smsbiljett för min mobil började krångla, så jag åkte typ gratis.. hihihi, kändes lite läskigt.



Lyckan för dagen är på topp kan jag konstatera! Ångrar inte för en millisekund att jag åkte hit istället för att vara hemma idag, och ikväll ska vi gå på bio hela gänget! Kommer bli helt awsome! Lycka! En 25årsdag att minnas kan jag ju lungt säga! (Tack själsyster för att du är precis helt jävla underbar!)

The hungergames ikväll! Och i morgon blir det hemfärd, men innan dess... KLADDKAKA!

Puss från Tuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0