Fan INTE OK!

Nej nej nej!!! Detta är bara inte tillåtet! Jag kan inte gå och bli sjuk NU! Nej nej.. bort bort!

Har tagit just nu.... alvedon, vitaminbrus, nässpray, halstabletter, kamomillte, halstabletter.. känns inte så kul faktiskt, och halstabletten jag hade varit inte ens från apoteket... Jag har ont i halsen, näsan har iallafall slutat rinna, men jag har ont i öronen!!! - "Vila dig!" Mjo det gör jag ju hela tiden, men jag har en jobb-vecka att ta itu med, PLUS att jag måste få i mig lite mat, och det orkar jag inte ens laga!

Jag kan inte vara sjuk nu ju, denna vecka ska jag ju tjäna guldkovan! Ffs!

ÅåÅÅh vad jag INTE tycker detta är OK! :'(

Puss från Tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0